GENEL ANKET

7 Days to Die oyunu hakkında güncel haberleri ve bilgileri bulabileceğiniz Türkiyedeki resmi blog sayfasıdır.

12 Mart 2015 Perşembe

Artık sona doğru yaklaşılırken ilk testler

The Fun Pimps çalışanlarından Rick ve Joel kolları sıvayıp oyunun A11 versiyonunun en yeni grafik motorunu baştan sona denemek ve gözle görülür bugları ve hataları bulup kapatmak için çalışmalara başladı bu çalışmalar saatlerce sürdü. A11 sürümünde oyunun maksimum ayarlarında maksimum 30 fps alınırken bazı yerlerde ise 8 ila 13 fps arası düşüşler gözlendi.

Bugün paylaştıkları resimlerde ise görselliklerdeki sadelik ona ek olarak fiziksel tabanlı olarak güçlü dokular mükemmel bir işin başarıldığını kanıtlar nitelikte. A11'in çıkması için sabırsızlanan bizler ise bu resimlere bakarak dahada büyük bir iştahla oyunu bekler duruma geçiyoruz.

Yerde sürünen zombiler olsun yerdeki çimlerin efektleri olsun hepsi tamamen elden geçirilip en mükemmel şekilde yeniden tasarlanmış. Oyunda çömeldiğinizde çimlerin arasında giderken güneşin ışık süzmelerini parça parça görüp ayın ağaçların yaprakları arasındaki ışınlarını daha gerçekçi göreceğiz gibi.

Yeni craft ve item sisteminede oyunun çapraz dengelerinden dolayı tüm itemler elden geçirilmiş ve eksiklikler giderilmiş durumda. Görsellerinede bakılacak olursa eğer durability (dayanıklılık) barı itemden iteme farklılık gösteriyor gibi. Artık Stone Axe ile (taş balta) tek vuruşta zombi öldürebilmek için levelimizin yüksek olması gerekmekte. Bu da demek oluyor ki oyundaki level sistemininde artık oyuna ciddi oranda dahil edildiği.

Zombilerin genel olarak tüm hataları giderildiği gibi görselde de göreceğiniz üzere yanan zombilerin yanına lav zombilerin yeniden işlenmiş versiyonuda çok yakında aramıza katılacak :)

İlerleyen zamanlarda ise iklimsel değişiklikler yapılıp craft edebildiğimiz giysilerin yanına sıcak tutan veya serinleten şeyleride eklemeyi düşünüyorlar. Bekleyip göreceğiz Alpha 11 bomba gibi geliyor !

MetalHornet



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder