GENEL ANKET

7 Days to Die oyunu hakkında güncel haberleri ve bilgileri bulabileceğiniz Türkiyedeki resmi blog sayfasıdır.

17 Mart 2015 Salı

Arizonada mıyız neyiz gardaş ?

Evet evet tamda bu! Başlıkta belirttiğimiz gibi Arizona çöllerinin kuraklığı ve zorlu doğal şartları oyuna birebir aynen yansıtılmış oldu. Uzun boş ovalarda var olan otlaklar düzeltildi ve biraz daha gezip dolaştığınızda ise bir takım yerlerde mağara girişleride bulabileceksiniz. O mağara girişlerine örnek teşkil edecek resimde aşağıdaki gibidir.

Bu da demek oluyor ki artık oyunun başlarında (early game'de) bina kurup yer yapmak yerine bu mağaralara sığınıp oralarda kalabileceksiniz.

Tüm bunlardan farklı olarak silahların mesafe dengesi değiştirilip gerçekçi hale getirilerek gözünüzün gördüğü herşeyi vurma gibi bir durumunuz tamamen kaldırıldı. Tabi sniper rifle ile yine kmlerce uzaktan avcılık yapabiliyorsunuz o ayrı :) Bu da demek oluyor ki crossbowla (tatar yayı) sniper riflenin atış mesafesi ne yazık ki aynı değil. Oyuna meslek geliştirmesi getirmeyide düşünüyoruz. Herkesin yaptığı craftinglerden farklı olarak uzmanlaşacakları yeni sistemler getirilerek daha çok co-op olayını daha ön plana çıkarmak için çalışıyoruz.

Son olarak artık giydiğiniz zırhlarda ve elbiselerde daha net bir armor protection (zırh koruması) dengelemesi mevcut. Ağır zırhla kaplıyken yavaş koşup az hasar alırken hafif zırhla daha hızlı koşarken biraz daha fazla hasar almak gibi bir durum söz konusu ;)

BONUS: En altta bulunan fotoğrafta ise Arizona'da bulunan Alamo Kanyonunu görmektesiniz ;)


MetalHornet

Arizona çölleri

7DTD Mağara Girişi
Arizona Alamo Kanyonu ve Kaktüsler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder